5 dôvodov, prečo vonkajšia reklama stále funguje

S príchodom internetu sa začal rýchlo meniť náš život, veľa vecí dnes môžeme urobiť z pohodlia domova. Stačí len pár klikov. Podobným spôsobom sa začal vyvíjať aj marketing a online reklama postupom času nadobúdala na popularite. Vonkajšia reklama naopak, má tendenciu byť ignorovaná. Aj v dnešnej dobe online príspevkov má však v marketingovom pláne svoju úlohu. Prečo?


Uvidia ma všetci

Najväčšou prednosťou vonkajšej reklamy je to, že ju uvidí každý. Či už chcete osloviť akúkoľvek cieľovú skupinu, je vonku. To je u iných typov propagácie nevídané - sú vašimi zákazníkmi ľudia stredného a staršieho veku? V tejto vekovej skupine je používanie internetu často až výnimkou. Cielite na mladú generáciu? Študentov? Veľa z nich dnes používa Adblock a vaša reklama im môže uniknúť. Preto je tá vonkajšia výbornou voľbou. Nachádza sa v rôznych typoch lokalít a nedá sa vypnúť.

Kam s reklamou?

V Slovenskej republike si môžete pre kampaň vybrať z rôznych formátov, najčastejšie sú to billboardy, bigboardy a citylighty. Ak propagujete motorest, ideálnym je umiestnenie pozdĺž cestného ťahu, v jeho blízkosti. Ak propagujete napríklad festival, dobrou voľbou sú citylighty, pretože je na plagát možné, v porovnaní s ostatnými formátmi, dať viac informácií - dátum konania, vstupné, program. Každý formát má svoje špecifiká a je vhodné ho použiť na určitý typ kampane - bližšie informácie k nim nájdete v našom článku o formátoch reklamy.

Opakovanie je matka múdrosti

Najefektívnejšia je taká reklama, ktorú si ľudia pamätajú. K tomu je potrebný nielen dobrý nápad, ale tiež to, aby ľudia reklamu videli viackrát a vryla sa im do pamäti. Vzhľadom nato je vonkajšia reklama jasná voľba, potenciálni zákazníci reklamu uvidia po ceste do práce alebo školy a zase naspäť. Pôsobí 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Po celý mesiac. Ak to spojíte s nápaditým grafickým návrhom, na vašu značku nezabudnú.

Oslovenie zákazníka v pravú chvíľu

Bannery na internete sú preslávené svojou rušivosťou, vyskakovacie okno vám zabráni dočítať článok, v televízií zase reklama beží namiesto filmu alebo správ. Proste sa objaví vo chvíli, keď je to to posledné, čo chcete vidieť. Kedy ale premýšľate o nákupe? O tom, čo potrebujete zariadiť alebo napríklad o dovolenke? Vonkajšia reklama zákazníkov od ničoho neruší a zasiahne ich v pravú chvíľu, keď sa vracajú domov, vyrážajú do mesta, čakajú na vlak - keď sa rozhodujú o tom, čo a kde nakúpiť. Aby ste z vonkajšej reklamy vyťažili čo najviac, pripravili sme pre vás článok, o tom, ako jej silu využiť na maximum.

Je pre mňa vonkajšia reklama vhodná, ak pôsobím iba online?

Vonkajšia reklama je, hoci to môže znieť prekvapivo, dobrým prostriedkom na podporu firiem pôsobiacich hlavne v online prostredí. Kde nájdete najviac nových zákazníkov? Aktívni užívatelia internetu vás už pravdepodobne poznajú. Vonkajšia reklama vám ale ponúka možnosť, na vašu firmu upozorniť v prostredí, kde sú ľudia, ktorých online nenájdete. A vy získate zákazníkov, ktorých by ste inak neoslovili.

Čítajte ďalej


Čo sú mojeBillboardy.sk

  • Združená ponuka desiatok agentúr vlastníkov reklamných plôch
  • Rýchle porovnanie cien naprieč celým trhom - prehľadne na jednom mieste
  • Tisíce billboardov v online mape, jednoduchý výber
  • Spojíme vás priamo s majiteľmi reklamných plôch - bez sprostredkovateľov
  • V ponuke len spoľahliví, overení dodávatelia reklamy
  • Zadajte dopyt a obdržíte ponuky všetkých agentúr, ktoré vlastnia plochy v danej lokalite!