tisíce reklamných plôch za skvelé ceny

Sprievodca vonkajšou reklamou

Viete, ako si vybrať ten pravý billboard? My áno

Keď idete po ulici, koľko reklamných plôch vidíte? Ako spotrebiteľ uvidíte desiatky billboardov, ale koľko z nich vás zaujalo? Koľko z nich si pamätáte? Výsledná cifra nebude nijako ohromujúca. Vonkajšia reklama môže byť veľmi dobrým nástrojom, ako dosiahnuť vaše ciele. Musí sa však robiť správne. Aby vás bolo vidieť v mori konkurencie, potrebujete zaujímavý grafický návrh a chytľavý slogan. Tým však nemáte ani zďaleka vyhrané - billboardy musia byť na správnom mieste. Pokračovanie textu...

Ako vytvoriť skvelú grafiku na billboard v 7 krokoch

Usporiadanie vonkajšej kampane nestojí malé peniaze, preto je dôležitý každý detail. Kľúčovým je však grafický návrh, ktorý má za úlohu nielen informovať zákazníkov o vašich službách, ale hlavne zaujať! Znie to možno jednoducho, ale dobrý grafický návrh má svoje "zlaté pravidlá", o ktoré sa s vami radi podelíme. Pokračovanie textu...

Budovanie značky: prečo je vonkajšia reklama taká dôležitá?

Na trhu je v každom odvetví obrovské množstvo konkurencie - pre každú firmu je preto dôležité byť videný a odlíšiť sa od ostatných. Firmy musia neustále skúšať a vymýšľať nové spôsoby, ako sa zviditeľniť a udržať sa na špici. Ako je to s vonkajšou reklamou? Pomáha firmám budovať ich značku? Pokračovanie textu...

Aj malá firma môže mať veľkú reklamu

Je vonkajšia reklama vhodným spôsobom propagácie aj pre malé a stredné firmy? Na to sa nás klienti často pýtajú. Medzi veľkými firmami je vonkajšia reklama obľúbená. Je veľmi účinná a zasiahne rôzne cieľové skupiny - takmer všetku populáciu. Investícia do outdooru však môže byť nákladná. Menšie firmy majú oproti gigantom tiež menší rozpočet na propagáciu, a preto si musia dobre premyslieť, kam investovať každú korunu a aké formy reklamy zahrnúť do marketingového plánu. Mala by medzi nimi byť aj vonkajšia reklama? Oplatí sa investovať väčšie čiastky aj menším podnikom? Pokračovanie textu...

Ako využiť silu vonkajšej reklamy na maximum

Keď idete do práce, kde všade sa stretávate s billboardami? Koľko z nich si zapamätáte alebo vás zaujmú? Vonkajšia reklama je lacným a efektívnym nástrojom propagácie, s vysokou návratnosťou a veľkým potenciálom, avšak aby sme z nej získali čo najviac, je potrebné sa držať určitých zásad, aby reklama bola čo najviac efektívna. Pokračovanie textu...

Formáty vonkajšej reklamy: ktorý zvoliť pre vašu kampaň?

Vonkajšia reklama má aj dnes v marketingovom pláne svoje miesto. Reklama propaguje služby firiem v pravú chvíľu - keď sa ľudia rozhodujú o svojich nákupoch. Zasiahnu väčšinu obyvateľstva, aj tú, ku ktorej by ste sa inými kanálmi nedostali. Aby sme to však nemali také jednoduché, táto podoba reklamy ponúka niekoľko formátov, z ktorých každý sa hodí pre iné kampane. Najpopulárnejšími sú billboardy, bigboardy a citylighty. Pokračovanie textu...

Robíme vonkajšiu kampaň - čo to obnáša?

Klienti nám často volajú s otázkami týkajúcimi sa objednávania kampane – ako to všetko prebieha, ako dlho to trvá a kedy sa začať obzerať po reklamných priestoroch, aké informácie je potrebné zaslať a čo je ideálne spomenúť už v prvom emaile, aby všetko prebehlo hladko. Na to všetko sa dnes pozrieme bližšie. Pokračovanie textu...


5 dôvodov, prečo vonkajšia reklama stále funguje

S príchodom internetu sa začal rýchlo meniť náš život, veľa vecí dnes môžeme urobiť z pohodlia domova. Stačí len pár klikov. Podobným spôsobom sa začal vyvíjať aj marketing a online reklama postupom času nadobúdala na popularite. Vonkajšia reklama naopak, má tendenciu byť ignorovaná. Aj v dnešnej dobe online príspevkov má však v marketingovom pláne svoju úlohu. Prečo? Pokračovanie textu...

Rýchly dopyt