tisíce reklamných plôch za skvelé ceny

Sprievodca vonkajšou reklamou: kategórie článkov

Fungujú vôbec ešte billboardy?

O efektivite vonkajšej billboardovej reklamy sa diskutuje už mnoho rokov. Outdoorové billboardové kampane klienti aj agentúry často podceňujú, pretože nie je úplne jednoduché zmerať, či vonkajšia reklama prináša klientom zisk. Efektivita vonkajšej reklamy veľakrát lepšia než efektivita online kampane. Billboardová reklama totiž umožňuje perfektné cielenie, nerušivo oslovuje nových aj stálych zákazníkov 24/7 a prispieva k budovaniu značky. Pokračovanie textu...

Cena a výroba billboardu

Vonkajšia reklama má celú sériu druhov: najobľúbenejšie billboardy, skutočne veľké bigboardy, praktické citylighty, efektívne štíty aj netradičné mosty. Pre každý z druhov vonkajšej reklamy je potrebné vytvoriť podklady pre trochu iný rozmer. Výroba a tlač billboardov samozrejme väčšinou spadá do kompetencie agentúry. Na vás je pripraviť tie správne podklady, skvelú grafiku a predovšetkým si optimálne spočítať cenu celej kampane. Pokračovanie textu...

Vyššie zisky vďaka vonkajšej reklame

Vonkajšia reklama nie je iba o prenájme billboardu, ale predovšetkým o premyslenej stratégií, znalosti cieľovej skupiny. Poradíme vám, aké tipy a triky v outdoorovej reklame fungujú, a poskytneme vám užitočné návody a best practices, aby ste z prenájmu reklamných plôch získali maximum. Upozorníme vás na chyby, ktorých sa inzerenti veľmi často dopúšťajú. A naopak vám ukážeme, ako na skvelú vonkajšiu kampaň, ktorá vám privedie nových zákazníkov a zvýši zisk. Pokračovanie textu...

Skvelá grafika na billboard

O tom, či bude vaša reklama úspešná alebo sa z nej stane prepadák, rozhoduje často grafika. Preto je veľmi dôležité vyvarovať sa základných aj pokročilých grafických chýb. Poradíme vám, ako má správny billboard vyzerať a na čo sa pri tvorbe billboardu zamerať. Keď budete vedieť, ako na skvelú grafiku billboardu, pomôžeme vám s prípravou tlačových dát pre billboard a upozorníme na základné chyby v rozlíšení fotiek na billboard. Pokračovanie textu...

Praktické ukážky billboardových kampaní

Nemusíte sa učiť od veľkých bánk, poisťovní alebo automobiliek. Ukážeme vám firmy, ktoré si prenajali iba jediný billboard na jeden mesiac, ale ich kampane aj napriek tomu priniesli pozoruhodné výsledky. Do billboardovej reklamy nie je nutné investovať tisíce eur, stačí perfektná znalosť cieľovej skupiny, strategické uvažovanie, správny výber plochy a grafiky a predovšetkým dobrý nápad. Pokračovanie textu...

 

Rýchly dopyt