tisíce reklamných plôch za skvelé ceny

Skvelá grafika na billboard

O tom, či bude vaša reklama úspešná alebo sa z nej stane prepadák, rozhoduje často grafika. Preto je veľmi dôležité vyvarovať sa základných aj pokročilých grafických chýb. Poradíme vám, ako má správny billboard vyzerať a na čo sa pri tvorbe billboardu zamerať. Keď budete vedieť, ako na skvelú grafiku billboardu, pomôžeme vám s prípravou tlačových dát pre billboard a upozorníme na základné chyby v rozlíšení fotiek na billboard.

Začnite základnými pravidlami: Dobrá grafika zaujme na prvý pohľad. Zlá bohužiaľ tiež.A odkaz pošlite rovno aj svojmu grafikovi.

Kedy sú billboardy vyhodené peniaze?

Billboard vám môže poslúžiť rovnako kvalitne ako UXák SEO špecialistom, ktorý vyladí váš web, alebo HRistka, ktorá naláka päť nových zamestnancov. Billboardy to dokážu tiež. Musíte však dobre poznať svoju cieľovú skupinu a vedieť, kde sa pohybuje. Udržiavaťdlhodobo dobrú kvalitu, dokázať v prevádzkarni z návštevníkov urobiť zákazníkov a mať voľnú kapacitu na nové zákazky. Samozrejme sú aj prípady, kde billboard naozaj nič nevyrieši- a o tých si povieme dnes. Pokračovanie textu...

Chyby, ktorých sa inzerenti často dopúšťajú a ako sa im vyvarovať

Vonkajšia reklama bola historicky jednou z prvých príležitostí, ako sa na trhu zviditeľniť. Aj dnes je medzi firmami populárnou voľbou. Billboardy sú totiž univerzálnym médiom, vďaka ktorému je možné zasiahnuť až 92% obyvateľstva v regióne a v porovnaní s inými typmi offline reklamy sú veľmi lacné. Aby však vonkajšia reklama fungovala, je nutné ju robiť správne. Pokračovanie textu...

Ako vytvoriť skvelú grafiku na billboard v 7 krokoch

Usporiadanie vonkajšej kampane nestojí malé peniaze, preto je dôležitý každý detail. Kľúčovým je však grafický návrh, ktorý má za úlohu nielen informovať zákazníkov o vašich službách, ale hlavne zaujať! Znie to možno jednoducho, ale dobrý grafický návrh má svoje "zlaté pravidlá", o ktoré sa s vami radi podelíme. Pokračovanie textu...

Dobrá grafika zaujme na prvý pohľad. Zlá bohužiaľ tiež

Predá ale len tá dobrá. Nad zlou grafikou zakrútite hlavou, ale nezapamätáte si z nej nič. Dobrú a zlú grafiku odlišujú zdanlivé maličkosti, ktoré však vo výsledku úplne menia celkový dojem. A k dobrému celkovému dojmu aj obchodnému výsledku vedie veľa drobných krokov. Ak sa ich budete držať, čaká vašu billboardovú kampaň úspech. Pokračovanie textu...

 

Rýchly dopyt