Budovanie značky: prečo je vonkajšia reklama taká dôležitá?

Na trhu je v každom odvetví obrovské množstvo konkurencie - pre každú firmu je preto dôležité byť videný a odlíšiť sa od ostatných. Firmy musia neustále skúšať a vymýšľať nové spôsoby, ako sa zviditeľniť a udržať sa na špici. Ako je to s vonkajšou reklamou? Pomáha firmám budovať ich značku?

 

Billboardy pôsobia 24 hodín denne

Pre budovanie povedomia o značke sú najdôležitejšie čísla - musí vás vidieť čo najviac ľudí. Vonkajšia reklama je umiestnená na strategických miestach a je možné s ňou zasiahnuť až 92% populácie v regióne, aj tých, ktorí by o vás inak nevedeli. Je vidieť 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Nemožno ju vypnúť. Ľahko ju prispôsobíte vašej firme na mieru. Vybrať si môžete z rôznych formátov a typov lokalít. Billboardy sú nerušivým spôsobom propagácie, v každej lokalite je ich len malé množstvo. Medzi ľuďmi sú tak vnímané pozitívne v porovnaní napríklad s online bannermi a zdĺhavými televíznymi spotmi, ktorých v posledných rokoch len pribúda.

S online reklamou tvorí ideálny pár

Medzi firmami je online reklama stále voľbou číslo jedna. Ak online reklamu robia odborníci, je veľmi účinná a prináša zaujímavé výsledky za ešte zaujímavejšie ceny. Môžeme tiež úplne presne zmerať, koľko ľudí reklamu videlo a koľko z nich prejavilo o firmu záujem. To sú aspekty, ktoré vo vonkajšej reklame chýbajú a často ju firmy z tohto dôvodu, neradi zaraďujú do marketingového plánu. To je veľká chyba! Na internete je len časť populácie, niektoré cieľové skupiny sa na internete vyskytujú dokonca minimálne. Keď s reklamou pôjdete von, zasiahnete aj zákazníkov, ktorí by o vás inak nevedeli. Vonkajšia reklama je tiež najúčinnejším prostriedkom na podporu online aktivity - podľa prieskumov sa 46% ľudí o firme, či ich produktoch, ktoré hľadajú na internete, dozvedeli práve z billboardu.

Aj pre malých hráčov

Vonkajšia reklama je populárna medzi velikánmi s vysokým rozpočtom na marketing. Na prvý pohľad sa billboardy zdajú ako luxus, v skutočnosti však dostanete veľa muziky za málo peňazí. Investícia sa zdá byť vysoká: mesačný prenájom billboardov sa pohybuje v tisíckach korún. Keď ale uvážite, že vašu kampaň opakovane uvidia desiatky tisíc ľudí - potom už cena za oslovenie jedného zákazníka vôbec vysoká nie je. Práve naopak. Vezmite si príklad z veľkých hráčov, pretože aj malá firma môže mať veľkú reklamu.

Čítajte ďalej


Čo sú mojeBillboardy.sk

  • Združená ponuka desiatok agentúr vlastníkov reklamných plôch
  • Rýchle porovnanie cien naprieč celým trhom - prehľadne na jednom mieste
  • Tisíce billboardov v online mape, jednoduchý výber
  • Spojíme vás priamo s majiteľmi reklamných plôch - bez sprostredkovateľov
  • V ponuke len spoľahliví, overení dodávatelia reklamy
  • Zadajte dopyt a obdržíte ponuky všetkých agentúr, ktoré vlastnia plochy v danej lokalite!