S príchodom internetu sa začal rýchlo meniť náš život, veľa vecí dnes môžeme urobiť z pohodlia domova. Podobným spôsobom sa začal vyvíjať aj marketing a online reklama postupom času nadobúdala na popularite. Vonkajšia reklama naopak, má tendenciu byť ignorovaná. Aj v dnešnej dobe online príspevkov má však v marketingovom pláne svoju úlohu. Prečo? Pokračovanie textu...
Vonkajšia reklama umožňuje vďaka správnej polohe billboardov presné zacielenie potenciálnych zákazníkov. Opakovane ich oslovuje, preto je ľahko zapamätateľná. Billboardy navyše efektívne pôsobia na ľudské emócie. Zákazníci vonkajšiu reklamu vnímajú ako menej rušivú a obťažujúcu než online kampane, ktoré im nekontrolovane vyskakujú na internete. Pokračovanie textu...
Keď idete do práce, kde všade sa stretávate s billboardami? Koľko z nich si zapamätáte alebo vás zaujmú? Vonkajšia reklama je lacným a efektívnym nástrojom propagácie, s vysokou návratnosťou a veľkým potenciálom, avšak aby sme z nej získali čo najviac, je potrebné sa držať určitých zásad, aby reklama bola čo najviac efektívna. Pokračovanie textu...