Fungujú vôbec ešte billboardy?

O efektivite vonkajšej billboardovej reklamy sa diskutuje už mnoho rokov. Outdoorové billboardové kampane klienti aj agentúry často podceňujú, pretože nie je úplne jednoduché zmerať, či vonkajšia reklama funguje a prináša klientom zisk. Aj napriek mnohým pochybnostiam je efektivita vonkajšej reklamy veľakrát lepšia než efektivita online kampane. Billboardová reklama totiž umožňuje perfektné cielenie, nerušivo oslovuje nových aj stálych zákazníkov 24/7 a prispieva k budovaniu značky.

Aký článok si prečítať ako prvý? Billboardy umožňujú perfektné cielenie reklamy. Dozviete sa, prečo sa zamerať na vašu cieľovú skupinu a ako pripraviť billboardovú kampaň efektívne.

Budovanie značky: prečo je vonkajšia reklama taká dôležitá?

Na trhu je v každom odvetví obrovské množstvo konkurencie - pre každú firmu je preto dôležité byť videný a odlíšiť sa od ostatných. Firmy musia neustále skúšať a vymýšľať nové spôsoby, ako sa zviditeľniť a udržať sa na špici. Ako je to s vonkajšou reklamou? Pomáha firmám budovať ich značku? Pokračovanie textu...

Aj malá firma môže mať veľkú reklamu

Je vonkajšia reklama vhodným spôsobom propagácie aj pre malé a stredné firmy? Na to sa nás klienti často pýtajú. Medzi veľkými firmami je vonkajšia reklama obľúbená. Investícia do outdooru však môže byť nákladná. Menšie firmy majú oproti gigantom tiež menší rozpočet na propagáciu, a preto si musia dobre premyslieť, kam investovať každý cent a aké formy reklamy zahrnúť do marketingového plánu. Mala by medzi nimi byť aj vonkajšia reklama? Pokračovanie textu...

Ako využiť silu vonkajšej reklamy na maximum

Keď idete do práce, kde všade sa stretávate s billboardami? Koľko z nich si zapamätáte alebo vás zaujmú? Vonkajšia reklama je lacným a efektívnym nástrojom propagácie, s vysokou návratnosťou a veľkým potenciálom, avšak aby sme z nej získali čo najviac, je potrebné sa držať určitých zásad, aby reklama bola čo najviac efektívna. Pokračovanie textu...

5 dôvodov, prečo vonkajšia reklama stále funguje

S príchodom internetu sa začal rýchlo meniť náš život, veľa vecí dnes môžeme urobiť z pohodlia domova. Podobným spôsobom sa začal vyvíjať aj marketing a online reklama postupom času nadobúdala na popularite. Vonkajšia reklama naopak, má tendenciu byť ignorovaná. Aj v dnešnej dobe online príspevkov má však v marketingovom pláne svoju úlohu. Prečo? Pokračovanie textu...

Billboardy umožňujú perfektné zacielenie reklamy

Vonkajšia reklama umožňuje vďaka správnej polohe billboardov presné zacielenie potenciálnych zákazníkov. Opakovane ich oslovuje, preto je ľahko zapamätateľná. Billboardy navyše efektívne pôsobia na ľudské emócie. Zákazníci vonkajšiu reklamu vnímajú ako menej rušivú a obťažujúcu než online kampane, ktoré im nekontrolovane vyskakujú na internete. Pokračovanie textu...