Vďaka billboardu sa predaj zvýšil o 50%

Vonkajšia reklama zasiahne naozaj veľké množstvo ľudí, ktorí sa s vašimi produktmi alebo službami doposiaľ nestretli alebo nemajú ani tušenie, že niečo také vôbec existuje. Svoje o tom vie Lukáš Karovič, majiteľ značky My Lux Paw, ktorá vyrába zlaté a strieborné šperky pre vás aj vašich štvornohých miláčikov.

Zdôrazňuje vzácne puto medzi ľuďmi a zvieratami

Značka My Lux Paw vyrába vlastné zlaté a strieborné šperky navrhnuté ako pre človeka, tak pre jeho zvieracieho kamaráta. Šperky nesú nádych luxusu a elegancie a navrhnúť si ich môžete na mieru vám, vášmu domácemu kamarátovi aj vášmu spoločnému vkusu. "Šperk nevnímame len ako vec. Je to taký talizman, ktorý ukazuje vzácne puto medzi nami a zvieratami," uspresňuje Lukáš Karovič, majiteľ značky My Lux Paw.

Naše produkty sú úžasné, ale potenciálni zákazníci o nich nevedia

Nádherné talizmany očaria každého, kto berie svojho štvornohého miláčika ako člena rodiny. Takých ľudí je určite mnoho, avšak o šperkoch My Lux Paw nevedia. Vlastne si ani nevedia predstaviť, že niečo také existuje. Preto sa majiteľ značky rozhodol osloviť masovejšie skupinu ľudí prostredníctvom billboardu. "Vonkajšiu reklamu sme zvolili preto, aby sme zasiahli veľké množstvo ľudí. Musím sa priznať, že to bola naša úplne prvá skúsenosť s vonkajšou reklamou. Ale sme veľmi radi, že sme sa pre ňu rozhodli. Mala veľké výsledky a zaznamenali sme veľa pozitívnych ohlasov," komentuje úspešnosť billboardovej kampane Lukáš Karovič.

Jeden billboard zvýšil predaj o 50%

Billboardová reklama bola umiestnená v lokalite Lozorno a plochu si firma prenajala na jeden mesiac. Do kampane investovala 150 € a priniesla jej pomerne veľkú návratnosť. Predaje sa v danej lokalite zvýšili o 50% a značka sa dostala do ďaleko väčšieho povedomia ľudí. A vďaka tomu, že veľa nových miláčikov aj ich pánov šperky nosí, je značka viac viditeľná, zasahuje nových a nových zákazníkov a zrazu sa o nej "vie" a hovorí. "Určite to nebola naša posledná vonkajšia reklama. Úspech kampane môžeme veľmi zreteľne merať na predajoch i návštevnosti nášho webu, preto vieme, že sa nám vyplatila a pravdepodobne sa nám oplatí aj v budúcnosti," dodáva Lukáš Karovič. Podobných výsledkov môžete dosiahnuť tiež, prečítajte si náš článok Ako využiť silu vonkajšej reklamy na maximum

Čítajte ďalej

Čo sú mojeBillboardy.sk

  • Združená ponuka desiatok agentúr vlastníkov reklamných plôch
  • Rýchle porovnanie cien naprieč celým trhom - prehľadne na jednom mieste
  • Tisíce billboardov v online mape, jednoduchý výber
  • Spojíme vás priamo s majiteľmi reklamných plôch - bez sprostredkovateľov
  • V ponuke len spoľahliví, overení dodávatelia reklamy
  • Zadajte dopyt a obdržíte ponuky všetkých agentúr, ktoré vlastnia plochy v danej lokalite!