HR sa v 21. storočí bez billboardov nezaobíde

Za posledné dva roky nie je situácia na pracovnom trhu pre zamestnávateľov zrovna ružová. Na jedného záujemcu o prácu sú voľné tri pracovné miesta a personálne agentúry sa musia snažiť, aby boli vidieť a mohli poskytovať svojim klientom prvotriedne služby. Vonkajšia reklama je pre nich prostriedkom, ako oslovovať celý rad uchádzačov z jednej lokality 24 hodín denne 7 dní v týždni.

Potrebujeme byť stále na očiach

Spoločnosť Edymax sa zameriava na permanent placement a personálny lízing - pre svojich klientov je dlhodobým partnerom pre oblasť HR a náborových kampaní. A pretože na trhu práce je dnes nedostatok pracovných síl a prebytok neobsadených miest, hrá pre Edymax vonkajšia reklama kľúčovú úlohu. Každodenne vďaka nej zasahuje široké spektrum ľudí, ktorí okolo billboardov v strategicky umiestnených lokalitách prechádzajú. "Vonkajšia reklama je pre propagáciu personálnej agentúry veľmi dôležitá. Potrebujeme byť stále na očiach. Od billboardov očakávame, že upútajú záujem nových uchádzačov o prácu a zároveň oslovia tých, ktorí hľadajú zmenu," vysvetľuje Viktor Baltes, marketingový špecialista spoločnosti Edymax.

Vonkajšiu reklamu využívame celoročne

Billboardová reklama pomáha personálnej agentúre upútať pozornosť uchádzačov o prácu celoročne. Na dvoch strategicky umiestnených billboardoch každý mesiac striedajú grafiku a aktualizujú informácie. "Pri výbere reklamných plôch sme hľadali predovšetkým dobrú lokalitu. V súčasnosti máme jeden billboard v Priemyselnej zóne Liberec-Juh a druhý na Dome kultúry Liberec,“ uvádza Viktor Baltes. Výber lokality je pre kampaň kľúčové, keď si neviete rady, prečítajte si náš článok Viete, ako si vybrať ten pravý billboard? My áno. Aj keď firma nemôže zverejniť výsledky billboardovej kampane, je s návratnosťou investície rozhodne spokojná a billboardy zaradí ako súčasť marketingových aktivít aj pre nasledujúce mesiace.

Máme vyšší počet telefonátov

Aj keď sa odporúča uvádzať na billboarde iba jeden kontaktný údaj a spoločnosť Edymax odkazuje na fyzickú adresu, webovú stránku www.okamzitaprace.cz a zároveň ponúka telefónny kontakt, je jej kampaň napriek tomu úspešná. "Účinok kampane je zrejmý prakticky každodenne. Pretože je na billboarde uvedené moje telefónne číslo, mám presný prehľad o tom, ako sa v čase kampane zvyšuje počet telefonátov. Množstvo telefonátov potom samozrejme odráža zvýšený počet uchádzačov a tým aj počet obsadených pozícií. Z dlhodobého hľadiska pre nás vonkajšia reklama vo forme billboardov predstavuje určite jeden z najúčinnejších marketingových kanálov," uvádza Viktor Baltes. Navedie uchádzačov o prácu k návšteve webových stránok aj priamemu telefonátu a zasahuje 24 hodín denne 7 dní v týždni záujemcov o prácu v danej lokalite.

Čítajte ďalej


Čo sú mojeBillboardy.sk

  • Združená ponuka desiatok agentúr vlastníkov reklamných plôch
  • Rýchle porovnanie cien naprieč celým trhom - prehľadne na jednom mieste
  • Tisíce billboardov v online mape, jednoduchý výber
  • Spojíme vás priamo s majiteľmi reklamných plôch - bez sprostredkovateľov
  • V ponuke len spoľahliví, overení dodávatelia reklamy
  • Zadajte dopyt a obdržíte ponuky všetkých agentúr, ktoré vlastnia plochy v danej lokalite!