Podnikáme online, ale offline reklama nám funguje

Máte e-shop? Predávate produkty či služby online? V tom prípade vám možno stačia reklamné bannery, PPCčka a online marketing. Alebo tiež nie. Offline reklama môže totiž zasiahnuť zákazníkov, s ktorými sa online "nestretnete" - zatiaľ čo offline vašu reklamu "stretávajú" každý deň, keď zastavia na križovatke. Také sú skúsenosti majiteľa internetového obchodu s výživou pre športovcov www.the-nutrition.sk Richarda Matasovského.

Menej známy, aj tak vysoko kvalitný produkt

Outdoorová reklama môže byť zaujímavá pre rad menších i stredne veľkých značiek a firiem. A to dokonca aj pre tie, ktoré obchodujú výlučne online. Internetovým predajom výživových doplnkov pre športovcov a predajom športovej výživy sa zaoberá firma The-Nutrition.sk. Je výhradným distribútorom značiek THE-NUTRITION, WoW a Valentine 's pre Slovensko. Jedná sa o kvalitné produkty, ktoré sú však na trhu relatívne nové. Aj keď majú výborné zloženie bez pridaného cukru a smelo sa môžu porovnávať s konkurenčnými značkami svetovej úrovne, mnoho športovcov o nich zatiaľ vôbec nepočulo. Preto sa ich rozhodli propagovať medzi cieľovou skupinou i offline.

S billboardami ešte len začíname, ale vidíme v nich veľký potenciál

Firma realizovala billboardovú mikrokampaň – prenajala si jeden billboard na jeden mesiac. Vybrala si však veľmi strategické a frekventované miesto. Billboard je totiž umiestnený priamo v križovatke, kde musia vodiči zastaviť na červenú. "S billboardami ešte len začíname, ale vidíme v nich veľký potenciál. Za jediný mesiac sa nám podarilo výrazne zvýšiť imidž produktu. Stretli sme sa dokonca s tým, že nás športovci chválili. Hlásili nám, že si billboard všimli a že je veľmi dobré, že sme začali naše produkty propagovať," opisuje skúsenosti s prvou billboardovou kampaňou Richard Matasovsky, majiteľ internetového obchodu s výživovými doplnkami pre športovcov www.the-nutrition.sk.

Billboardovú kampaň zopakujeme a rozšírime

Aj keď internetový obchod rapídny nárast objednávok nezaznamenal, nové produkty a ich vlastnosti si všimla celá rada športovcov. Ocenili predovšetkým výborné zloženie, ale aj dobrý pomer kvality a ceny a zo záujemcov sa čoskoro môžu stať zákazníci. "Celkovo nám to predaj nijako markantne nezvýšilo, skôr oboznámilo trh s produktom a urobilo takú imidžovú kampaň. Pretože sme zistili, že online obchodu môže offline reklama prekvapivo dobre fungovať, rozhodli sme sa v nasledujúcom roku do billboardovej kampane opäť investovať," uvádza Richard Matasovsky. Má predstavu o tom, že by billboardovú kampaň chcel na dlhší čas, preto sa rozhodol jej venovať štyri až päť mesiacov. Počíta tiež s navýšením billboardov na päť až šesť strategicky umiestnených reklamných plôch.

Skúsenosti Richarda Matasovskeho z internetového obchodu s výživovými doplnkami pre športovcov www.the-nutrition.sk sú praktickým príkladom toho, že aj firme, ktorá svoje podnikanie prevádzkuje iba online, môže offline billboardová kampaň skvele fungovať a prinášať výsledky.

Čítajte ďalej


Čo sú mojeBillboardy.sk

  • Združená ponuka desiatok agentúr vlastníkov reklamných plôch
  • Rýchle porovnanie cien naprieč celým trhom - prehľadne na jednom mieste
  • Tisíce billboardov v online mape, jednoduchý výber
  • Spojíme vás priamo s majiteľmi reklamných plôch - bez sprostredkovateľov
  • V ponuke len spoľahliví, overení dodávatelia reklamy
  • Zadajte dopyt a obdržíte ponuky všetkých agentúr, ktoré vlastnia plochy v danej lokalite!