Oslovili sme zákazníkov, ktorí nemajú čas hľadať na internete

Nie každý zákazník si pred výberom nového plota robí audit dodávateľov a nechá si zaslať osem konkurenčných cenových ponúk. Veľa z nich na to totiž nemá jednoducho čas. Túto skupinu zákazníkov potom určite oslovíte peknou prezentáciou vlastnej práce. A tú im môžete ukázať napríklad v Prahe na Južnej spojke, kadiaľ sa ponáhľajú na ďalšiu schôdzku.

Potrebovali sme odprezentovať naše výrobky

Česká spoločnosť AST ploty sa zaoberá výrobou dizajnových hliníkových plotov. Ponuka spoločnosti sa neobmedzuje iba na ploty - z uvedeného materiálu vyrába zábradlia, balkóny, schodiská, zásteny, fasádne panely, dizajnové doplnky či interiérový nábytok. Každý z výrobkov je pre zákazníka spracovaný na mieru, presne v dizajne, ktorý si vybral, alebo ktorý spoločne s výrobcom vymyslel. Veľkou výhodou riešenia v spoločnosti AST ploty je aj pokrytie montáže, ktorú firma vykonáva po celej Českej republike. Aj keď značná časť zákazníkov prichádza vďaka referenciám alebo už realizovaným zákazkám, ktoré im padnú do oka, potrebovali osloviť ďaleko širší okruh záujemcov než "známi známych". Chceli zaujať, dobre odprezentovať výrobky a vzbudiť zvedavosť, ktorá zákazníkov privedie na ich web.

Billboardová reklama osloví veľmi rýchlo celú radu ľudí

"Vonkajšiu billboardovú reklamu sme si vybrali, aby sme oslovili zákazníkov, ktorí nemajú čas hľadať na internete. Ďalej je vonkajšia reklama lacnejšia než napríklad reklama v časopisoch," uvádza David Steiner, konateľ spoločnosti AST ploty. "Určite sme očakávali zvýšenú návštevnosť webových stránok. Tam už svoje výrobky predať vieme vďaka fotografiám predchádzajúcich realizácií a možnosti voľby vlastného dizajnu," upresňuje David Steiner. Pre spoločnosť AST ploty to bola vôbec prvá skúsenosť s vonkajšou reklamou.

Dobrá a frekventovaná lokalita

Billboardovú reklamu realizovala spoločnosť po dobu 2 mesiacov. Vybrali si veľmi frekventovanú plochu - reklamu umiestnili na Južnej spojke v Prahe, kde je naozaj hustá prevádzka hlavnej cesty. Do billboardovej plochy investovali približne 12 tisíc korún. "Účinnosť vonkajšej reklamy sme pocítili okamžite. Návštevnosť webových stránok sa zvýšila približne o 10%, čo už v našom odvetví znamená pomerne veľa zákazníkov. S reklamou sme boli spokojní a určite sa k nej v budúcnosti vrátime," dopĺňa David Steiner.

Potrebujete si spočítať cenu za vašu billboardovú kampaň? Prečítajte si, koľko zaplatíte za billboard.

Ako vidí billboardovú reklamu odborník

"Za úspechom reklamy určite stojí dobre zvolená grafika. Segment je zákazníkom zrozumiteľný, ilustruje ho jedna fotografia a v ľavom dolnom rohu nechýba logo ako podpis. Veľkou výhodou billboardu je jeden kontaktný údaj, ktorý je pre zákazníkov idúcich okolo zapamätateľný," uvádza Martin Chytrý, špecialista na vonkajšiu reklamu. "Billboard si potom vystačí s jednoduchým oznámením: Ploty a brány, zábradlia, schodiská, zásteny. Neodohráva sa tu žiadna veľká kreatíva, ale naopak tu vládne veľká zrozumiteľnosť pre zákazníka. A to sa v nových objednávkach počíta," dodáva Martin Chytrý.

Čítajte ďalej


Čo sú mojeBillboardy.sk

  • Združená ponuka desiatok agentúr vlastníkov reklamných plôch
  • Rýchle porovnanie cien naprieč celým trhom - prehľadne na jednom mieste
  • Tisíce billboardov v online mape, jednoduchý výber
  • Spojíme vás priamo s majiteľmi reklamných plôch - bez sprostredkovateľov
  • V ponuke len spoľahliví, overení dodávatelia reklamy
  • Zadajte dopyt a obdržíte ponuky všetkých agentúr, ktoré vlastnia plochy v danej lokalite!