Vďaka vonkajšej reklame sme predstavili našu neziskovku širokej verejnosti

Billboardy a citylighty nemusia vždy len zarábať peniaze, lákať okoloidúcich k návšteve vášho podniku alebo im predávať tovar. Dobre môžu poslúžiť aj pre pekne vymyslenú brandovú kampaň, ktorá má za cieľ zviditeľniť organizáciu a predstaviť jej činnosť.

Rozšírili sme povedomie o našej činnosti

Biely kruh bezpečia je organizácia, ktorá poskytuje odbornú a bezplatnú pomoc obetiam kriminality u nás. Zameriava sa na obete a svedkov trestných činov bez ohľadu na vek, pohlavie alebo povahu samotného činu. V Juhočeskom kraji zaisťuje činnosť Bieleho kruhu bezpečia pobočka v Českých Budejoviciach. Ponúka odborné psychosociálne poradenstvo, právne informácie a nadštandardné služby obetiam a pozostalým po obetiach závažných násilných trestných činov. V praxi to vyzerá napríklad tak, že môžete do Bieleho kruhu bezpečia dochádzať na krátkodobú terapiu alebo vás pracovník tejto organizácie odprevadí na súd. O ich činnosti však nevie zďaleka toľko ľudí, koľko by malo. „Na propagáciu sme sa rozhodli vybrať práve vonkajšiu reklamu preto, že sme chceli našu organizáciu predstaviť širokej verejnosti a šíriť povedomie o Bielom kruhu bezpečia na frekventovaných verejných miestach v Českých Budejoviciach,“ vysvetľuje zámery organizácie Gabriela Papežová z Bieleho kruhu bezpečia. Byť vidieť je veľmi dôležité, preto sme pre vás pripravili článok o tom, ako pomocou vonkajšej reklamy budovať svoju značku.

Kampaň naše očakávania splnila na jednotku

Pre Biely kruh bezpečia to nebola prvá skúsenosť s vonkajšou reklamou – realizovali ju úspešne v predchádzajúcich rokoch už niekoľkokrát a vždy im priniesla zvýšenú návštevnosť klientov. Organizácia si objednala tri plochy na kľúčových lokalitách – na Senovážnom námestí, na Hlavnej stanici a na ulici Skuherského. „Vybrali sme si veľmi frekventované lokality, pretože sme chceli, aby naša reklama bola dobre viditeľná a zasiahla naozaj veľké množstvo ľudí. S vonkajšou reklamou už máme dlhoročné skúsenosti, a aj táto kampaň splnila naše očakávania na jednotku," komentuje Gabriela Papežová.

Rozpočet na kampaň predstavoval 50 000 Kč

Vonkajšia reklama vyšla Biely kruh bezpečia približne na 50 000 Kč. Bola realizovaná po dobu jedného až troch mesiacov na zmienených plochách v lokalite České Budejovice. „Náklady na vonkajšiu kampaň sa samozrejme ťažko priemerujú a neexistuje žiadna zlatá stredná cesta, pretože skutočne záleží na tom, aké ciele si kladiete. 50 000 Kč samozrejme býva veľmi obvyklý rozpočet, pokiaľ to klienti myslia s kampaňou naozaj vážne a chcú zasiahnuť skutočne veľkú masu ľudí. K úspešnosti určite prispelo aj to, že sa jednalo o niekoľko reklamných plôch a v niektorých lokalitách kampaň prebiehala dlhšiu dobu,“ komentuje billboardovú kampaň Bieleho kruhu bezpečia Martin Chytrý, špecialista na vonkajšiu reklamu.

Čítajte ďalej


Čo sú mojeBillboardy.sk

  • Združená ponuka desiatok agentúr vlastníkov reklamných plôch
  • Rýchle porovnanie cien naprieč celým trhom - prehľadne na jednom mieste
  • Tisíce billboardov v online mape, jednoduchý výber
  • Spojíme vás priamo s majiteľmi reklamných plôch - bez sprostredkovateľov
  • V ponuke len spoľahliví, overení dodávatelia reklamy
  • Zadajte dopyt a obdržíte ponuky všetkých agentúr, ktoré vlastnia plochy v danej lokalite!