Billboard s termoponožkami pred bránou Vysokých Tatier

Slovenská firma vyrábajúca termoponožky a termoprádlo inzerovala svoje produkty na jedinom billboarde medzi Popradom a Starým Smokovcom. Každý mesiac poctivo obmieňala grafiku s produktmi, ktoré boli pre danú sezónu najvhodnejšie, a veľa návštevníkov hôr premenila na svojich zákazníkov.

Prvý billboard mimo mesta Svit

Spoločnosť Chemosvit Fibrochem, a.s. vyrába od roku 1974 polypropylénové vlákna Prolen a z nich pekné a štýlové termoponožky. Pre svojich zákazníkov pripravuje tri tematické série: Karpathia, Folkies a JohnyTatrosh. Okrem ponožiek ponúka aj vlastnú značku termoprádla z ich vlákien Prolen. Všetky výrobky sú k dostaniu online na adrese www.prolenshop.sk. Pre propagáciu termoponožiek firma nepoužívala do tohto roku žiadne billboardy v okolí diaľnic alebo na kľúčových lokalitách. „Nejaké vlastné bilboardy už máme niekoľko rokov v meste Svit, kde sídlime. Banery mimo mesta sme doteraz nemali,“ uvádza Ing. Jana Králiková, riaditeľka výroby pleteného tovaru a marketingu. „Chceli sme osloviť ľudí prichádzajúcich do Vysokých Tatier,“ dopĺňa výber strategickej lokality Jana Králiková. Pokiaľ s venkovní kampaňou tiež nemáte zatiaľ žiadne skúsenosti, prečítajte si náš článok o tom, čo vonkajšia reklama obnáša.

Každý mesiac nová grafika

Na propagáciu termoponožiek využila spoločnosť billboard umiestnený pred samotnou bránou Vysokých Tatier. „Zatiaľ sme využili len jeden bilboard na ceste medzi Popradom a Starým Smokovcom. Ide o cestu, ktorú využívajú všetci turisti, prichádzajúci do Vysokých Tatier,“ vysvetľuje Jana Králiková, ako sa snažili priblížiť svojej cieľovej skupine. Spoločnosť si prenajala billboard na celú sezónu (čiže od apríla do októbra) a každý mesiac inzerovala iné ponožky. V júni folklorné termoponožky zo série Folkies, v júli sériu Karpatia a v auguste praktické cykloponožky Karpahia. S príchodom chladnejšieho obdobia v septembri a októbri sa na billboardoch objavilo okrem termoponožek tiež termoprádlo. Kampaň takéhoto rozsahu stála približne 2 000 eur.

                               

Výsledky billboardovej kampane

Výsledky offline billboardovej kampane je tak trochu problematické odlíšiť od marketingu v online oblasti, avšak určité trendy a zmeny viditeľné určite sú. „Narástol nám počet ľudí nakupujúcich na našom eshope,“ komentuje pozitívny vplyv billboardovej kampane Jana Králiková. Účinnosť kampane síce nie je možné zdokumentovať konkrétnymi číslami, ale firmu nárast zákazníkov rozhodne presvedčil a na otázku, či chystajú ďalšiu billboardovú kampaň je odpoveď jednoznačná: „Áno. Chceme dať našu reklamu na plochy v ďalších slovenských mestách.“

Prolenshop.sk postupoval malými krokmi. Vybral si plochu, ktorú turisti mieriaci do Vysokých Tatier rozhodne nemôžu minúť, a pravidelne predstavoval jednotlivé série termoponožiek. Výsledky na seba nenechali dlho čakať: návštevníkov hôr premenila firma na svojich zákazníkov. A tým, ktorí jazdia do Tatier každý mesiac, sa vďaka billboardu pripomenie.

Čítajte ďalej


Čo sú mojeBillboardy.sk

  • Združená ponuka desiatok agentúr vlastníkov reklamných plôch
  • Rýchle porovnanie cien naprieč celým trhom - prehľadne na jednom mieste
  • Tisíce billboardov v online mape, jednoduchý výber
  • Spojíme vás priamo s majiteľmi reklamných plôch - bez sprostredkovateľov
  • V ponuke len spoľahliví, overení dodávatelia reklamy
  • Zadajte dopyt a obdržíte ponuky všetkých agentúr, ktoré vlastnia plochy v danej lokalite!