Vyššie zisky vďaka vonkajšej reklame

Billboardy umožňujú perfektné zacielenie reklamy

Vonkajšia reklama umožňuje vďaka správnej polohe billboardov presné zacielenie potenciálnych zákazníkov. Opakovane ich oslovuje, preto je ľahko zapamätateľná. Billboardy navyše efektívne pôsobia na ľudské emócie. Zákazníci vonkajšiu reklamu vnímajú ako menej rušivú a obťažujúcu než online kampane, ktoré im nekontrolovane vyskakujú na internete. Pokračovanie textu...

Viete, ako si vybrať ten pravý billboard? My áno

 

Keď idete po ulici, koľko reklamných plôch vidíte? Ako spotrebiteľ uvidíte desiatky billboardov, ale koľko z nich vás zaujalo? Koľko z nich si pamätáte? Výsledná cifra nebude nijako ohromujúca. Vonkajšia reklama môže byť veľmi dobrým nástrojom, ako dosiahnuť vaše ciele. Musí sa však robiť správne. Aby vás bolo vidieť v mori konkurencie, potrebujete zaujímavý grafický návrh a chytľavý slogan. Tým však nemáte ani zďaleka vyhrané - billboardy musia byť na správnom mieste. Pokračovanie textu...

Ako využiť silu vonkajšej reklamy na maximum

Keď idete do práce, kde všade sa stretávate s billboardami? Koľko z nich si zapamätáte alebo vás zaujmú? Vonkajšia reklama je lacným a efektívnym nástrojom propagácie, s vysokou návratnosťou a veľkým potenciálom, avšak aby sme z nej získali čo najviac, je potrebné sa držať určitých zásad, aby reklama bola čo najviac efektívna. Pokračovanie textu...

Chyby, ktorých sa inzerenti často dopúšťajú a ako sa im vyvarovať

Vonkajšia reklama bola historicky jednou z prvých príležitostí, ako sa na trhu zviditeľniť. Aj dnes je medzi firmami populárnou voľbou. Billboardy sú totiž univerzálnym médiom, vďaka ktorému je možné zasiahnuť až 92% obyvateľstva v regióne a v porovnaní s inými typmi offline reklamy sú veľmi lacné. Aby však vonkajšia reklama fungovala, je nutné ju robiť správne. Pokračovanie textu...