Nemusíte sa učiť od veľkých bánk, poisťovní alebo automobiliek. Ukážeme vám firmy, ktoré si prenajali iba jediný billboard na jeden mesiac, ale ich kampane aj napriek tomu priniesli pozoruhodné výsledky. Do billboardovej reklamy nie je nutné investovať tisíce eur, stačí perfektná znalosť cieľovej skupiny, strategické uvažovanie, správny výber plochy a grafiky a predovšetkým dobrý nápad.
Aj menšie a stredne veľké firmy môžu s billboardami docieliť excelentné výsledky, prečítajte si o tom: Vďaka billboardu za 230 euro u nás zákazníci utratili viac ako 6500 Eur. Zoznámte sa s menšími firmami, ktoré mali veľké ciele.
Vonkajšia reklama rozširuje povedomie o značkeVytvoriť tzv. povedomie o značke (brand awareness) znamená „umiestniť“ značku do mysle spotrebiteľa tak, aby si na ňu spomenul v momente, kedy rieši produkty, či služby s ňou späté: Keď začne plánovať dovolenku, spomenie si na zaujímavú ponuku okružnej plavby, ktorú videl na bigboarde cestovnej kancelárie PT Tours. Vygoogli si cestovnú kanceláriu a už si prechádza aktuálne ponuky plavieb. Pokračovanie textu...
Za objednávku billboardových plôch dostanem cashbackVolám sa Lukáč. Michal Lukáč. Agent pre všetko v menšej marketingovej agentúre v Žiline. Robím projekťáka, starám sa o spokojnosť našich klientov, včasné dodávky tlačovín, múdre vylepšenia na weboch a zadávam aj vonkajšiu reklamu. Portálov, kde sa dajú naklikať existujúce a voľné reklamné plochy, je u nás niekoľko. Vyskúšal som prakticky všetky, ale od minulého mesiaca už budem využívať len mojeBillboardy.sk. Prečo? Pretože mi za zadávanie reklamy ponúkli peniaze. Pokračovanie textu...
Oslovili sme zákazníkov, ktorí nemajú čas hľadať na interneteNie každý zákazník si pred výberom nového plota robí audit dodávateľov a nechá si zaslať osem konkurenčných cenových ponúk. Veľa z nich na to totiž nemá jednoducho čas. Túto skupinu zákazníkov potom určite oslovíte peknou prezentáciou vlastnej práce. A tú im môžete ukázať napríklad v Prahe na Južnej spojke, kadiaľ sa ponáhľajú na ďalšiu schôdzku. Pokračovanie textu...
50 relevantných dopytov behom jediného mesiacaOnline reklamná agentúra Targetovo svojou úspešnou kampaňou zažiarila tak, že by jej mohol závidieť hociktorý offline marketér. Počas krátkej predvianočnej kampane oslovila existujúcich klientov, zamestnancov i "kamarátov" firmy neobvyklým spôsobom na frekventovaných miestach tak, že zákazky padali do e-mailu rýchlejšie ako vločky snehu pri decembrovej chumelici. Za prvý decembrový deň rovných osem a do Vianoc ďalších päťdesiat. Pokračovanie textu...
Vďaka vonkajšej reklame sme predstavili našu neziskovku verejnostiBillboardy a citylighty nemusia vždy len zarábať peniaze, lákať okoloidúcich k návšteve vášho podniku alebo im predávať tovar. Dobre môžu poslúžiť aj pre pekne vymyslenú brandovú kampaň, ktorá má za cieľ zviditeľniť organizáciu a predstaviť jej činnosť. Pokračovanie textu...
HR sa v 21. storočí bez billboardov nezaobídeZa posledné dva roky nie je situácia na pracovnom trhu pre zamestnávateľov zrovna ružová. Na jedného záujemcu o prácu sú voľné tri pracovné miesta a personálne agentúry sa musia snažiť, aby boli vidieť a mohli poskytovať svojim klientom prvotriedne služby. Vonkajšia reklama je pre nich prostriedkom, ako oslovovať celý rad uchádzačov z jednej lokality 24 hodín denne 7 dní v týždni. Pokračovanie textu...
Vďaka billboardu sa predaj zvýšil o 50%Vonkajšia reklama zasiahne naozaj veľké množstvo ľudí, ktorí sa s vašimi produktmi alebo službami doposiaľ nestretli alebo nemajú ani tušenie, že niečo také vôbec existuje. Svoje o tom vie Lukáš Karovič, majiteľ značky My Lux Paw, ktorá vyrába zlaté a strieborné šperky pre vás aj vašich štvornohých miláčikov. Pokračovanie textu...
Podnikáme online, ale offline reklama nám fungujeMáte e-shop? Predávate produkty či služby online? V tom prípade vám možno stačia reklamné bannery, PPCčka a online marketing. Alebo tiež nie. Offline reklama môže totiž zasiahnuť zákazníkov, s ktorými sa online "nestretnete" - zatiaľ čo offline vašu reklamu "stretávajú" každý deň, keď zastavia na križovatke. Také sú skúsenosti majiteľa internetového obchodu s výživou pre športovcov www.the-nutrition.sk Richarda Matasovského. Pokračovanie textu...
Billboard s termoponožkami pred bránou Vysokých TatierSlovenská firma vyrábajúca termoponožky a termoprádlo inzerovala svoje produkty na jedinom billboarde medzi Popradom a Starým Smokovcom. Každý mesiac poctivo obmieňala grafiku s produktmi, ktoré boli pre danú sezónu najvhodnejšie, a veľa návštevníkov hôr premenila na svojich zákazníkov. Pokračovanie textu...
Vďaka billboardu za 230 euro u nás zákazníci utratili viac ako 6 500 EurAj malé firmy môžu vďaka dokonale zvolenej stratégií osloviť sériu nových zákazníkov. Cyklistická špeciálka na detské vozíky umiestnila jeden billboard do tesnej blízkosti konkurenčnej prevádzky. Inzerovala v sezónnom júni a oslovila 5 nových zákazníkov, ktorí zakúpili tovar za 170 000 Kč (v prepočte viac ako 6 500 Eur). Pokračovanie textu...