Príbehy úspešných billboardových kampaní

Nemusíte sa učiť od veľkých bánk, poisťovní alebo automobiliek. Ukážeme vám firmy, ktoré si prenajali iba jediný billboard na jeden mesiac, ale ich kampane aj napriek tomu priniesli pozoruhodné výsledky. Do billboardovej reklamy nie je nutné investovať tisíce eur, stačí perfektná znalosť cieľovej skupiny, strategické uvažovanie, správny výber plochy a grafiky a predovšetkým dobrý nápad.

Aj menšie a stredne veľké firmy môžu s billboardami docieliť excelentné výsledky, prečítajte si o tom: Vďaka billboardu za 230 euro u nás zákazníci utratili viac ako 6500 Eur. Zoznámte sa s menšími firmami, ktoré mali veľké ciele.

50 relevantných dopytov behom jediného mesiaca

Online reklamná agentúra Targetovo svojou úspešnou kampaňou zažiarila tak, že by jej mohol závidieť hociktorý offline marketér. Počas krátkej predvianočnej kampane oslovila existujúcich klientov, zamestnancov i "kamarátov" firmy neobvyklým spôsobom na frekventovaných miestach tak, že zákazky padali do e-mailu rýchlejšie ako vločky snehu pri decembrovej chumelici. Za prvý decembrový deň rovných osem a do Vianoc ďalších päťdesiat. Pokračovanie textu... 

Vďaka vonkajšej reklame sme predstavili našu neziskovku verejnosti

Billboardy a citylighty nemusia vždy len zarábať peniaze, lákať okoloidúcich k návšteve vášho podniku alebo im predávať tovar. Dobre môžu poslúžiť aj pre pekne vymyslenú brandovú kampaň, ktorá má za cieľ zviditeľniť organizáciu a predstaviť jej činnosť. Pokračovanie  textu...

HR sa v 21. storočí bez billboardov nezaobíde

Za posledné dva roky nie je situácia na pracovnom trhu pre zamestnávateľov zrovna ružová. Na jedného záujemcu o prácu sú voľné tri pracovné miesta a personálne agentúry sa musia snažiť, aby boli vidieť a mohli poskytovať svojim klientom prvotriedne služby. Vonkajšia reklama je pre nich prostriedkom, ako oslovovať celý rad uchádzačov z jednej lokality 24 hodín denne 7 dní v týždni. Pokračovanie textu...

Vďaka billboardu sa predaj zvýšil o 50%

Vonkajšia reklama zasiahne naozaj veľké množstvo ľudí, ktorí sa s vašimi produktmi alebo službami doposiaľ nestretli alebo nemajú ani tušenie, že niečo také vôbec existuje. Svoje o tom vie Lukáš Karovič, majiteľ značky My Lux Paw, ktorá vyrába zlaté a strieborné šperky pre vás aj vašich štvornohých miláčikov. Pokračovanie textu...

Podnikáme online, ale offline reklama nám funguje

Máte e-shop? Predávate produkty či služby online? V tom prípade vám možno stačia reklamné bannery, PPCčka a online marketing. Alebo tiež nie. Offline reklama môže totiž zasiahnuť zákazníkov, s ktorými sa online "nestretnete" - zatiaľ čo offline vašu reklamu "stretávajú" každý deň, keď zastavia na križovatke. Také sú skúsenosti majiteľa internetového obchodu s výživou pre športovcov www.the-nutrition.sk Richarda Matasovského. Pokračovanie textu...

Billboard s termoponožkami pred bránou Vysokých Tatier

Slovenská firma vyrábajúca termoponožky a termoprádlo inzerovala svoje produkty na jedinom billboarde medzi Popradom a Starým Smokovcom. Každý mesiac poctivo obmieňala grafiku s produktmi, ktoré boli pre danú sezónu najvhodnejšie, a veľa návštevníkov hôr premenila na svojich zákazníkov. Pokračovanie textu...

Vďaka billboardu za 230 euro u nás zákazníci utratili viac ako 6 500 Eur

Aj malé firmy môžu vďaka dokonale zvolenej stratégií osloviť sériu nových zákazníkov. Cyklistická špeciálka na detské vozíky umiestnila jeden billboard do tesnej blízkosti konkurenčnej prevádzky. Inzerovala v sezónnom júni a oslovila 5 nových zákazníkov, ktorí zakúpili tovar za 170 000 Kč (v prepočte viac ako 6 500 Eur). Pokračovanie textu...