tisíce reklamných plôch za skvelé ceny

Praktické ukážky billboardových kampaní

Nemusíte sa učiť od veľkých bánk, poisťovní alebo automobiliek. Ukážeme vám firmy, ktoré si prenajali iba jediný billboard na jeden mesiac, ale ich kampane aj napriek tomu priniesli pozoruhodné výsledky. Do billboardovej reklamy nie je nutné investovať tisíce eur, stačí perfektná znalosť cieľovej skupiny, strategické uvažovanie, správny výber plochy a grafiky a predovšetkým dobrý nápad.

Aj menšie a stredne veľké firmy môžu s billboardami docieliť excelentné výsledky, prečítajte si o tom: Vďaka billboardu za 230 euro u nás zákazníci utratili viac ako 6500 Eur. Zoznámte sa s menšími firmami, ktoré mali veľké ciele.

Billboard s termoponožkami pred bránou Vysokých Tatier

Slovenská firma vyrábajúca termoponožky a termoprádlo inzerovala svoje produkty na jedinom billboarde medzi Popradom a Starým Smokovcom. Každý mesiac poctivo obmieňala grafiku s produktmi, ktoré boli pre danú sezónu najvhodnejšie, a veľa návštevníkov hôr premenila na svojich zákazníkov. Pokračovanie textu...

Vďaka billboardu za 230 euro u nás zákazníci utratili viac ako 6 500 Eur

Aj malé firmy môžu vďaka dokonale zvolenej stratégií osloviť sériu nových zákazníkov. Cyklistická špeciálka na detské vozíky umiestnila jeden billboard do tesnej blízkosti konkurenčnej prevádzky. Inzerovala v sezónnom júni a oslovila 5 nových zákazníkov, ktorí zakúpili tovar za 170 000 Kč (v prepočte viac ako 6 500 Eur). Pokračovanie textu...

 

 

Rýchly dopyt